czwartek, 1 stycznia 2015

jaki Nowy Rok taki cały rok

Mam nadzieję, że rzeczywiście jest chociaż ziarnko prawdy w tym, że jaki Nowy Rok, taki cały rok, bo mój zaczął się bardzo dobrze.
Nie leczyłam żadnego kaca, a wczoraj na prawdę się wybawiłam. Mało tego, dziś mam w sobie tyle energii, że różnego rodzaju pomysły latają mi po głowie, aż sama zaczynam się tego bać :)
No i oczywiście trening noworoczny został wykonany. Godzina spinningu, siłownia i porządne rozciąganie z odprężeniem. A Wy czym pochwalicie się dzisiejszego dnia?
Przestałam szukać wymówek. Nasz organizm nie zachowuje się inaczej w święta, urodziny, spotkania u znajomych, niż w ciągu pozostałych dni roku. Wmawiając sobie, że jest inaczej, oszukujemy sami siebie. Zdrowie jest jedno, mamy tylko jedno życie, dlaczego nie wykorzystać go tak jak chcemy, tak jak marzymy?
Pora realizować marzenia!


I oczywiście...
Życzę Wam dużo radości, mało problemów, realizacji planów i spełnienia marzeń :)
Niech ten Rok będzie lepszy od poprzedniego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz