środa, 29 kwietnia 2015

Jadłospis III

Nie ma złych dni, są tylko takie, które my uważamy za gorsze. To wszystko siedzi w naszej głowie, to od nas zależy czy się poddamy czy ruszymy dalej!

Zielono mi :)
Przyszalałam dziś i kupiłam pierwsze w tym sezonie szparagi... tylko jeszcze brakuje mi garnka żeby je ugotować :D
Oprócz tego mój ukochany brokuł, awokado i cukinia (która od razu wykorzystałam).
Generalnie zaczyna się moja ulubiona pora, w której większość owoców i warzyw jest świeża i (w końcu) ma SMAK! :)


Jadłospis III

ŚNIADANIE
- bułka grahamka
- serek do smarowania (np. Almette)
- 1 kabanos drobiowy
- 1 łyżka musztardy
- 2 ogórki kiszone
- 4 pomidorki koktajlowe
- 2 liście kapusty pekińskiej

II ŚNIADANIE
- 2 kiwi
- 1 łyżka suszonych moreli

OBIAD

Cukinia z pieczarkami i mięsem z indyka
(wygląda nie do końca, ale smak rekompensuje)

Składniki (na 1 porcje):
- 125g mięsa mielonego z indyka
- 100g pieczarek 
- 1/2 cukinii
- 2 duże cebule
- 1 mały jogurt naturalny
- 2 plastry sera pleśniowego
- 4 ząbki czosnku
- oliwa z oliwek
- sól, pieprz

Przygotowanie:
W garnku, na rozgrzanej oliwie z oliwek zeszklić cebulę, a następnie dodać rozgnieciony czosnek. Dorzucić mięso, potem pieczarki pokrojone w plastry, cukinię pokrojoną w kostkę. Na koniec całość zalać jogurtem i dodać pokrojony w kostkę ser pleśniowy. Doprawić solą i pieprzem.  

PODWIECZOREK
- 2 jabłka skropione sokiem z cytryny

KOLACJA
- 1 kromka chleba żytniego
- 1 plaster wędliny drobiowej
- 1 łyżka słonecznika łuskanego
- 1 jajko sadzone w plastrze papryki (resztę zjeść osobno)
- 2 łyżki szczypiorku

SMACZNEGO! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz