poniedziałek, 8 czerwca 2015

metamorfoza I

Zamieszczam pierwszą Waszą metamorfozę z moją małą pomocą Emotikon smile
Agnieszka, obecnie pracująca mama rocznego Kacperka. 👶
Z racji tego, że sama mogłam pilnować jej diety i ćwiczeń, obserwowałam jej poczynania, wiem ile pracy i wysiłku włożyła w to, żeby osiągnąć swój cel.
Na co dzień nadal odżywia się zgodnie z moimi podpowiedziami, a już niedługo wraca również do ćwiczeń, po niedługiej przerwie.
Jak widać na załączonym obrazku: Sport uzależnia!! Emotikon heart
Sama uważa, że jeszcze długa przed nią, ale wielkie brawa za to co już osiągnęła. Ja jestem pod OGROMNYM wrażeniem! 👏 👏
PODSUMOWANIE:
WAGA
przed ciążą: 88 kg,
przed samym porodem: 93 kg,
po porodzie: 79 kg,
teraz: 70 kg
Ale jak sama mówi najważniejsze dla niej są obwody:
pas - minus 12 cm,
biodra - minus 13 cm,
piersi - minus 10 cm
GRATULUJEMY!!! ❇ ❇ ❁ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz