sobota, 30 sierpnia 2014

Makaron z grzybami

najgorszy! a podobno "pierwszy miesiąc najgorszy, potem idzie przywyknąć" :)
miejmy jednak nadzieję, że najtrudniejsze za mną, trochę korci na słodkie. O dziwo nie mam ochoty na chipsy, które strasznie lubię. Z napojami gazowanymi nigdy nie miałam problemu, tak więc i teraz nie przeszkadza mi, że ich nie piję. Najgorzej jest po treningu, bo zanim zrobię sobie coś do jedzenia, to mam ochotę pochłonąć całą lodówkę. Jednak trzymam się!

Tak jak mówiłam, pomysł na wykorzystanie podgrzybków i pieczarek, zapiekanka z makaronu razowego, zaprawiana jedynie jogurtem, z dodatkiem pietruszki.


Pamiętajcie, że podgrzybki należy gotować wcześniej (przez jakieś 30 min), a dopiero później dodać pieczarki i gotować całość 20 min. Ja tego nie wiedziałam, ale człowiek uczy się przez całe życie..
Po zaprawieniu jogurtem całość wymieszałam z kluskami i włożyłam na chwilę do podgrzania do piekarnika na 180 stopni.
Całość podawana z grillowaną rybą i sałatka z marchewki, jabłka i kapusty.

1 komentarz: