sobota, 23 sierpnia 2014

Zacznij razem ze mną

Sport, dieta, wszystko to gdzieś od samego początku mi towarzyszyło, mniej lub bardziej. Dzisiaj postanowiłam w końcu zerwać ze wszystkimi swoimi złymi nawykami i zacząć coś zupełnie nowego. Takie życie, jakie zawsze chciałam mieć. Czy Wy też kiedyś tego nie czułyście? Że chcecie coś zmienić w sobie? Powodów są tysiące! Piękna sylwetka, zdrowie, wywołanie zazdrości, pokazanie że dacie radę? U mnie trudno wybrać jeden konkretny powód, to bardziej miks wszystkiego wyżej wymienionego po trochu.
I pewnie tak jak ja po części się bałyście... chociaż nie, to nie to. Raczej nie chciałyście nic zmieniać, bo wiąże się to z wieloma wyrzeczeniami, z tym, że kiedy już się zacznie nie będzie można skończyć, z tym że nie będzie łatwo, ale uwierzcie, ja już się przekonałam, że NA PRAWDĘ BĘDZIE WARTO!
Koniec z zaczynaniem od poniedziałku, od jutra, od nowego roku, od urodzin, po grillu, po imprezie! Koniec z usprawiedliwianiem samego siebie! "Przecież to tylko kawałek czekolady", "Wczoraj ćwiczyłem, dziś odpuszczam", "Mam wakacje, wolno mi", "Narobiłem się, mogę dziś mieć taryfę ulgową". Nie!
To nie jest jednorazowa zmiana, na tydzień czy miesiąc. To zmiana na całe życie. Więc jak jeszcze się zastanawiasz nad tym czy to dziś jest ten dzień zastanów się czy ciągle chcesz spuszczać wzrok przechodząc obok lustra, czuć zazdrość widząc kogoś kto ma taką figurę o jakiej Ty marzysz, być w grupie ludzi, którzy są skazani na choroby dzisiejszych czasów.
Nie ważne co pchnie Cię do podjęcia działania, ważne żebyś to zaczął razem z nami! TERAZ!
Czekam na Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz