czwartek, 12 lutego 2015

wolna chwila

Ostatni miesiąc zdecydowanie mnie nie rozpieszczał pod względem wolnego czasu. Ale uporałam się z grubsza ze sprawami, które były na pierwszym miejscu. Oczywiście nie odpuszczałam fitnessu (bo jakże bym mogła), ale treningi siłowe i inne te, w czasie których mogę skupić się jedynie na sobie, zdecydowanie ucierpiały.
I dziś, w końcu mam trochę czasu dla siebie.
Wykorzystałam to na porządny trening i powrót na bloga :)
Zaraz połowa lutego... trzeba zabrać się za noworoczne postanowienia!

Także ogłaszam, że o 16.02.2015 ruszamy z planem 
"Idealna figura na wakacje"!!!
Moje jadłospisy + moje zestawy ćwiczeń = Twoja metamorfoza



pierś z kurczaka smażona na oliwie z oliwek, kasza gryczana biała, jogurt naturalny. a do tego herbata z naturalnym sokiem z malin (ze słoiczka od p. Stasi :P)
Szybka, zdrowa dawka energii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz